VSE ŽIVO JE IZ VODE
Učenci vseh treh oddelkov petega razreda so na naravoslovnem dnevu s samostojnim raziskovanjem v skupinah pridobivali znanje o vodi po sedmih učnih sklopih, ki jih prikazuje slikovno gradivo.
ŽIVA BITJA IN VODA
Petošolci so na podlagi razpredelnice ugotavljali, koliko vode je v njihovem telesu.
|
POT VODE SKOZI RASTLINO
List lončnice so oblekli v plastično vrečko in opazovali, kaj se bo zgodilo. Na notranji strani vrečke so se po nekaj dneh pojavile drobne kapljice vode. Tako so ugotovili, da voda iz rastline hlapi skozi liste.
O VODI
Ugotavljali so, koliko vode porabimo pri pravilnem umivanju rok, če vodo med umivanjem zapiramo ali če je ne.
VODA JE TOPILO
Pripravili so si »čajanko« in ugotavljali, zakaj se vroča voda, ko vanjo potopimo čajno vrečko, obarva. Se bo obarvala tudi hladna voda?
V vodo so potopili šumečo tableto in opazovali, kaj se z njo dogaja.
Topilo, topljenec ali raztopina? Vitaminski napitek je prijal vsem.
Plava, potone ali se raztopi?
ONESNAŽEVANJE VODE: KROMATOGRAFIJA
Petošolci so pridobljene ugotovitve zapisali v zvezek.