3-tedenska »akcija«: Glavni odmori malo drugače »Reci gibanju DA in posedanju NE«

Na pobudo šolskega parlamenta se bo na naši šoli izvedla 3-tedenska »akcija«, pri kateri bodo glavni odmori za učence potekali nekoliko drugače.

Naši »parlamentarci« so preteklo šolsko leto pridno nabirali ideje v povezavi s temo Šolstvo in šolski sistem. Letošnje šolsko leto je namenjeno temu, da se nekatere ideje na šoli tudi udejanji. Ko so naši učenci na sestankih analizirali trenutno stanje na šoli, stikali glave in razgibavali možganske celice, se je utrnila ideja GIBALNIH ODMOROV. Mentorici sta idejo podprli in pomagali pri organizaciji akcije.

OD IDEJE DO IZVEDBE

Učenci so predlagali, da bi lahko glavne odmore preživljali na šolskem igrišču. Skupaj so razmišljali, kako bi to izvedli in kaj vse za to potrebujejo.

Tehtali so med različnimi možnostmi in prišli do rešitev. Želeli so, da bi bila potreba po gibanju zadoščena za vse učence šole. Tako se bodo lahko najmlajši učenci s pomočjo talnih nalepk preizkusili v različnih talnih igrah oz. gibalnih izzivih, učenci od 4. do 9. razreda pa bodo lahko v času glavnega odmora »prezračili« glavo in razgibali telo na šolskem igrišču. V izogib preveliki gneči smo učence razdelili v dve skupini, sode in lihe razrede. Tako bodo lahko naenkrat en teden zunaj 4., 6. in 8. razredi, drug teden 5., 7. in 9. razredi, v tretjem tednu pa sledi kombinacija obeh.

Predstavniki šolskega parlamenta so predvideli tako dobre kot tudi slabe plati izvedene akcije. Vsekakor si želijo čim več pozitivnih učinkov tako za učence kot tudi učitelje.

 

FOTOREPORTAŽA 1. TEDNA

Prva triada

Učencem prve triade smo namenili talne, gibalne nalepke. Na spodnjih slikah si oglejte, kako aktivni so …

 

 

Druga in tretja triada

Učenci iz 4. do 9. razreda pa del glavnega odmora lahko preživijo v gibanju na šolskem igrišču in se tako nadihajo svežega zraka. Čeprav zimske razmere niso najbolj ugodne, to nekaterih otrok ne odvrne od gibanja.

 

FOTOREPORTAŽA  2. in 3. TEDNA

V drugem tednu trajanja »akcije« učencem vreme ni bilo najbolj naklonjeno in zunaj so lahko bili samo dvakrat. Kljub temu se jih je ob igri z žogo zbralo kar veliko število.

Še dobro, da so talne nalepke zmeraj na voljo, ne glede na dež ali sneg.

 

V 3. tednu je zopet posijalo sonce in tako so se lahko učenci med glavnimi odmori ponovno prezračili in razgibali na šolskem igrišču.