DELAVNICE V PODALJŠANEM BIVANJU OB 110. OBLETNICI OŠ PRULE

V petek, 17. 9. 2021, smo obeleževali 110. obletnico Osnovne šole Prule. Kot se za tak jubilej spodobi, so se učenci šoli poklonili tudi v podaljšanem bivanju. Sodelovali so pri izvedbi različnih delavnic, s katerimi so lahko z lastno ustvarjalnostjo počastili častitljivo obletnico svoje šole in ji na svoj način izrazili hvaležnost, da je že tako dolgo pomemben del naše skupnosti. 

V oddelku 1. a so se učenci z učiteljem Mitarjem Pavlovićem odločili, da bodo šoli podarili zanimivo in razgibano voščilnico, s katero jo bodo nagovorili z iskrenimi izbranimi besedami hvaležnosti in hkrati navdušenosti in ponosa nad njeno dolgoživostjo.  

V 1. b-razredu so se z učiteljico Sandro Šeme lotili izdelave jadrnice Sinjega galeba. Delo je bilo zahtevno, vendar so bili učenci zelo vztrajni in nastala so čudovita plovila. 

 

 

Učenci 2. a so z učiteljico Polono Pahor ob 110. obletnici šole čas v podaljšanem bivanju namenili Bratovščini Sinjega galeba. Pogledali so si del nadaljevanke, večkrat poslušali uvodno skladbo, ki je tudi himna šole, si ogledali knjigo, se pogovarjali o zgodbi in o prijateljstvu. Z barvicami in barvnim papirjem so ustvarili trganke, in sicer vsak svojega Sinjega galeba. 

V 2. b so z učiteljico Mirjam Grad najprej poslušali pesem iz filma Bratovščina Sinjega galeba in se pogovarjali o pomenu besed v naslovu. »Smo mi lahko bratovščina? Katera barva je sinja? Poznamo ptico, ki se imenuje galeb?« Ogledali so si jadrnico, ki jo bodo izdelovali. 

Prepognjene papirnate krožnike so oblepili z valovito izrezanimi modrimi in belimi trakovi, da so dobili morje. Nato so skozi krožnik zabodli leseno paličico in jo zalepili ob notranjost krožnika, da so dobili jambor za svojo jadrnico. Iz sinjega papirja so izrezali trup plovila in ga nalepili okoli jambora. Na koncu so izbrali še barvo jadra, ga izrezali iz rdečega, oranžnega ali rumenega papirja in pritrdili na jambor. Svoje jadrnice so postavili na omarico in jih zagugali. Kako lepo so jadrali Sinji galebi!  

Učenci 2. c-razreda so z učiteljico Katico Pantner v podaljšanem bivanju izdelali čutno pot. Vsak učenec je šel skozi celotno pot in z bosimi nogami občutil različne naravne materiale. Zbrati so morali kar nekaj poguma, da so sezuli nogavice. S tem so se vrnili v čas, ko so otroci v šolo prihajali bosi. 

Učenci v 3. a so se z učiteljico Ireno Goričanec že od začetka šolskega leta pripravljali na slavnostni dogodek. Najprej so s prebiranjem »Bratovščine Sinjega galeba« spoznali skupino prijateljev, katerih zgodba jih je popolnoma prevzela.  

Nato so še sami izdelali svojega »Sinjega galeba« in pripravili razstavo papirnatih jadrnic. 

 Iz volne so spletli pisane zapestnice prijateljstva. 

Šoli so za njen 110. rojstni dan zapeli.

Za konec pa so izdelali še torbice v obliki srčka in  povedali, da radi hodijo v šolo ter se pri tem tudi zabavajo. 

V 3. b-razredu so si učenci z učiteljico Katjo Bizilj ogledali in spoznali kar nekaj slikanic Branke Jurca, ki je bila pred leti pomemben del naše šole. Nato so se odločili, da bodo tudi sami izdelali svoje knjige. Sledili so navodilom učiteljice in iz risalnega lista z nekaj potezami naredili svojo knjigo z osmimi stranmi, kamor so potem zapisali, kako vidijo Osnovno šolo Prule čez naslednjih 110 let. Nastale so zelo zanimive zgodbe, polne domišljije.  

Deževno vreme ni pokvarilo popoldanskega razpoloženja med učenci 4. a, saj jih je navdušilo premagovanje ovir, ki jih je učiteljica Suzana Zgonec pripravila v obliki spretnostnega poligona. In to kar iz pohištva in predmetov, ki jih je našla v učilnici. Po uspešno opravljenih nalogah in premaganih ovirah je sledila še skupinska igra pepček z mehko žogo. Na koncu pa so se družili ob lastnih namiznih igrah in prepletanju vrvic. 

Učenci 4. c-razreda so skupaj z učiteljico Lucijo Dolar najprej prebirali odlomke iz knjige Bratovščina Sinjega galeba avtorja Toneta Seliškarja. Zatem je o prebranem potekal pogovor. Učiteljica se je navezala na pomen prijateljstva ter zavezništva, ki sta v knjigi zelo poudarjena. Na koncu so učenci v znak prijateljstva in pomembnosti ohranjanja dobrih odnosov izdelali zapestnico prijateljstva za svoje najboljše prijatelje. Zapestnice so izdelovali iz različnih barv volne ter kartona. Učenci so zapestnice na koncu odnesli domov, spet drugi so jih razdelili med sošolce.