V predzadnjem tednu, ki učence loči od zasluženih počitnic, so imeli učenci naše šole zaključno druženje v oddelkih podaljšanega bivanja. Učiteljice so za učence posameznega razreda pripravile zanimive in raznolike delavnice.
Učenci 1. a so pod mentorstvom učiteljice Tine Praznik zaključno druženje posvetili gibanju. Na malem igrišču so se igrali zabavne igre, pihali in lovili mehurčke, skakali gumitvist, se plazili pod vrvico in mimo nje brez dotikanja in se lovili.
V telovadnici so tekmovali v skakanju v vrečah, metanju žog v vreče, kobacanju v koloni kot stonoge, vožnji samokolnice in prenašanju jajc na žlici med tekom. V igrah so učenci uživali, malo pa so jih tudi jezile, saj so si vsi želeli zmage. Na srečo sta bili na koncu obe ekipi izenačeni in nagrajeni. Čestitamo!
Učenci 1. b–razreda že nestrpno pričakujejo počitnice, zato jim je učiteljica Helena Vesel pomagala pričarati pridih morja kar v razredu. Iz papirnatih krožnikov in volne so izdelali prav posebne meduze.
Še posebej so uživali pri barvanju svojih pisanih klobukov s tempera barvami. Strinjali so se, da so veliko boljši od pravih, saj jih lahko občudujejo brez strahu pred opeklinami ožigalk.
Učenci 1. c so imeli letos kar tri delavnice. Pod mentorstvom učiteljice Sandre Šeme so izdelovali čudovite mandale. Na papirnatih krožnikih so dobili napeto osnovo, sami pa so nato na sladoledne palčke navili volno. Sledilo je veselo tkanje, ki bo trajalo do konca šolskega leta.
Pri učiteljici Maji Prebil so izdelovali zapestnice iz pisanih perlic, ki so jih nizali na elastične vrvice. Uživali so v skupnem druženju ob ustvarjanju zapestnic različnih vzorcev in barv. Tega se res nikoli ne naveličajo, zato bodo dejavnost še kdaj ponovili!
Pri učiteljici Mirjam Grad pa so svojo učilnico spremenili v džunglo. Okrasili so jo z listi eksotičnih rastlin in se pogovarjali o zanimivosti tamkajšnjih živali. Iz kartona so izdelali pisane papige, ki izgledajo, kot bi res sedele na vrvici. Pobarvali so jih z živimi barvami in jih natančno izrezali, zato so bile uravnotežene.
Učenci 2. a so z učiteljico Ireno Goričanec najprej izdelali odpiranko s skrivnim žepom. Lepo so jo pobarvali, jo okrasili in v skrivni žep napisali vsak svojo skrivnost. Prebral pa jo lahko le tisti, ki je znal odpreti odpiranko na pravilen način.
Nato so učenci iz barvnega papirja izdelali še arheopteriksa. Kar nekaj težav so imeli, da so z obema kriloma zamahovali istočasno in na ta način omogočili starodavnemu praptiču, da je z njihovo pomočjo zopet poletel.
Učenci 2. b so z mislimi že na počitnicah. Zato so z učiteljico Marijo Perdih izdelovali obeske, ki so jih pobarvali s svojimi najljubšimi barvami. Z njimi bodo označili svoj nahrbtnik, ko bodo odšli na izlet ali pa jih morda uporabili tudi za ogrlico.
Izdelali pa so še mini origami knjigo, ki so ji platnice okrasili s svojimi priljubljenimi motivi. Tudi to bodo lahko vzeli s seboj na potovanja, v njej pa bo dovolj prostora za risbe in zapise o zanimivih krajih ter dogodivščinah, ki jih čakajo v letošnjem poletju.
Učiteljica Andreja Kovačić je učencem 3. a pripravila delavnico izdelovanja lovilcev sanj na malo drugačen način. Namesto lesnih obročev so uporabili papirnate krožnike, ki so jim izrezali dno. Poljubno so jih pobarvali in porisali.
Na koncu pa so skozi luknjice prepletli vrvico in jih okrasili s peresi. Na delavnici so uživali in nastali so sanjsko lepi izdelki.
Učenci in učenke 3. b so že celo leto sestavljali vozila in gradili stavbe iz kock ter ob tem razmišljali, kako bi stvari še izboljšali, dodelali. Učiteljici Nika Zrilić in Suzana Bunderšek sta jim zato zadale izziv. Zgraditi so morali čim višji stolp, ki bo tudi stabilen. Štiri iznajdljive ekipe so za gradnjo lahko uporabile tulce, papirnate krožnike, plastične kozarce, slamice, volno, toaletni papir…
Kljub vmesnim nezgodam in potresom, se je s pogumom in vztrajnostjo dalo vse popraviti. Na koncu so v višino zrasli štirje stolpi, od katerih je prav vsak čisto nekaj posebnega.
Druženje ob izdelovanju čustvenih simbolov pa sta za učence 3. c–razreda pripravili učiteljici Vesna Ražman in Maja Prebil. »Smajliji« so sicer značilni za elektronska besedila, učenci pa so jih izdelali kar iz papirnatih krožnikov in barvnega papirja.
Z izdelanimi simboli so izrazili svoja čustva ali razpoloženje. Kot vidimo, so nekateri nasmejani in nagajivi, spet drugi zamišljeni, nekateri pa tudi že zaljubljeni.