PRIJATELJI 1. c

Učenci 1. c so sestavine prijateljstva izbirali skupaj.

Vsak je izbral dva pojma, ki sta po njegovem mnenju pomembna za prijateljstvo.

Za najpomembnejše lastnosti dobrega prijatelja so izbrali tiste, ki so se največkrat ponovili, in sicer: PRIJAZNOST, SMISEL ZA HUMOR, ZABAVA IN PODPORA.

Igra Mystery box je učence tako navdušila, da so jo želeli igrati tudi v podaljšanem bivanju. Steklenica je določila učenca, ki je moral izbrati med resnico in izzivom. Večina se je odločila za izziv.

Nato so učenci izdelali kartice prijateljstva. Vsak je izbral kartico ene izmed treh barv in nanjo zapisal dva pojma, ki po njegovem opisujeta njegovega najboljšega prijatelja v razredu. Izdelano kartico so nato podarili tistemu, komur je bila namenjena.

Temo prijateljstva so učenci 1. c zaključili z igro Poiščimo dobro v drugih. V jutranjem krogu so postavili velik stol, ki je predstavljal prestol. Nanj so se učenci izmenično posedali tako, da so prišli na vrsto čisto vsi. Sošolci so vsakega opisali z njegovimi dobrimi lastnostmi.

Učenci so bili na stolu zadovoljni, nasmejani in ponosni nad tem, kar so drugi lepega povedali o njih.

 

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)