LEPO JE BITI MATEMATIK … NA DALJAVO

Učenci 8. razreda se matematiko pridno učijo na daljavo. Danes, na 100. uro matematike, so svoje znanje lahko preizkusili v posebnem video kvizu Lepo je biti matematik … na daljavo.

Šlo je za priredbo kviza Lepo je biti milijonar, ki ga je bilo zaradi razmer potrebno nekoliko prilagoditi.

Tekmovalci in gledalci, vsi iz 8. razreda OŠ Prule, so se zbrali na video konferenci Zoom. Voditeljica Maja je naprej pojasnila pravila tekmovanja. Sledila je izločitvena igra hitre roke.

 

Zara, ki je prva pravilno rešila nalogo in to sporočila z ikono dvignjene roke, je prva sedla pred vroči mikrofon.

Vroče pa je kmalu postalo tudi vsem gledalcem, saj se je napetost stopnjevala. Zara je mirno in hitro odgovarjala na vprašanja in se brez uporabljenih pomoči prebila vse do zadnjega vprašanja.

 

 

 

Na kvizu se je odlično odrezal tudi Amon, ki je strateško kombiniral matematično razmišljanje s ponujenimi oblikami pomoči. Najprej se je odločil za pomoč gledalcev, ki so svoje rezultate sporočili preko spletne ankete.

Pri težkem izračunu se je odločil izkoristiti pomoč kalkulatorja, v pomoč pa mu je prišla tudi »polovička«. Spodletelo mu je šele pri predzadnjem vprašanju z neizkoriščeno »pomočjo domačega«.

 

Tekmovanje so spremljale vse štiri učiteljice matematike, ki so trepetale ob vsakem zastavljenem vprašanju. Kot se je izkazalo, je bil trepet povsem odveč. Učenci OŠ Prule so dokazali, da znanje odlično usvajajo tudi na daljavo.

Laskavi naziv NAJ MATEMATIK NA DALJAVO je osvojila Zara Barbarić iz 8. c.

Kljub temu da je lepo biti matematik na daljavo, pa so si bili udeleženci kviza enotni v tem, da je še lepše biti MATEMATIK V ŠOLI.