IGRE DOBRE VOLJE 2019 Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI

V četrtek, 10. 10. 2019, so se učenci 5. b OŠ Prule v telovadnici družili z otroki s posebnimi potrebami iz različnih enot po Sloveniji. Tekmovali so v igrah, pomagali pri prenašanju rekvizitov, sodelovali pri dvigovanju zastave ob prepevanju himne, se izvirno predstavili in veselo navijali za vse.

Gostili so otroke 7 ekip iz Doma Antona Skale iz Maribora, Doma OŠ Minke Namestnik – Sonje iz Slovenske Bistrice, Doma OŠ Glazija Celje, Centra za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Vipava, Doma pri OŠ Murska Sobota, Centra za usposabljanje, delo in varstvo Črna na Koroškem in Centra Janeza Levca iz Ljubljane.

Tekmovalne ekipe

Petošolci so z nasmehom na obrazu prihajali v prostor, kjer se je druženje s prijatelji s posebnimi potrebami pričelo.

Ob prepevanju slovenske himne so ponosno dvignili 3 pomembne zastave.

»Igre dobre volje« sta s svojima govoroma odprla ravnatelj Centra Janeza Levca dr. Matej Rovšek  in ravnateljica OŠ Prule Maja Mehle, pozdravila sta vse nastopajoče ter jim zaželela veliko veselja in nasmehov ob predstavitvi, druženju in zabavi.

Zabavni program je povezoval in odpel Adi Smolar. S pesmijo »Jaz ne grem v šolo« je sodelujoče dodobra ogrel in razgibal, saj so otroci uživali in pevca spremljali z navdušenim glasnim prepevanjem in ploskanjem.

Adi Smolar s svojim portretom

Sledila je predstavitev vseh sodelujočih šol. Eni so peli, drugi plesali, spet tretji so vključili v svoj nastop športne rekvizite.

Sledile so zabavne igre.

Pri igri KRAJA JAJC je vodja skupine prejel vrečo za nošenje jajc in »zmajsko kapo«. Naloga vodje je bila, da ukrade jajce zmaju (tako kot so Jazon in prijatelji ukradli zlato runo). Vodja je z jajcem stekel do prvega člana ekipe, ki je v rokah držal tulec. Previdno je položil jajce na tulec in se postavil v koloni na zadnje mesto. Na takšen način je potovalo jajce od člana do člana, igre pa je bilo konec, ko so se izmenjali vsi tekmovalci in ko je bil vodja ekipe spet prvi v koloni.

Za igro LADJA PLUJ so se tekmovalci postavili v kolono. Prvi, ki je bil vodja, je imel za vratom vrečo z jajcem. Vsi ostali člani so prejeli balon, ki so si ga namestili pred trebuh in na hrbet tekmovalca pred sabo. Stali so tako skupaj, da je lahko balon obstal med njimi. Kot velika ladja Argo so morali čim hitreje priti na drug konec telovadnice, ne da bi baloni padli na tla. Roke so dvignili stran od telesa, kot da bi ladje imele vesla. Ko so prišli do črne vreče, so položili balone vanjo. Z dvigom rok so naznanili, da so z igro zaključili.

 

V tretji igri PREČKANJE REKE IN GRADNJA TABORA je bilo treba v najkrajšem možnem času prečkati reko po spolzkih kamnih do prostora, kjer so morali zgraditi tabor. Za pomoč pri gradnji tabora so ekipe prejele argonavtski načrt. Materiali za tabor so se nahajali na drugi strani reke. Vodja je zbral 4 tekmovalce, ki so pomagali prinesti materiale za tabor z druge strani reke na ozemlje, kjer je nastajal tabor. Preostali tekmovalci so pričeli z izdelavo taborniškega ognja. Tabor je bil postavljen, ko so porabili ves material.

Učenci 5. b OŠ Prule z maskoto

Sledila je podelitev priznanj zmagovalcem, kar so bili prav vsi nastopajoči.

 

Nasvidenje prihodnje leto!

(Skupno 333 obiskov, današnjih obiskov 1)