DAN DEJAVNOSTI DIGITALIZACIJA, TAJNA ŠIFRA: COVID-19

Učenci 8. razreda so se v okviru dneva dejavnosti prelevili v mlade znanstvenike, ki so morali matematično proučiti širjenje covida-19.  

Spoznali so tri preproste matematične modele: eksponentno širjenje, model dveh igralnih kock in model dveh prijateljev. Vse tri so najprej ponazorili s prižiganjem kamer na video konferenci. Učenec, ki je predstavljal okuženo osebo, je prižgal kamero  

Modele širjenja so nato natančno preiskali. Pri tem jim je bilo v veliko pomoč orodje Excel, ki so se ga naučili uporabljati.  


Model eksponentnega širjenja 

 

Model igralne kocke 

V zadnjem delu dneva dejavnosti so dobljene ugotovitve uporabili pri analizi grafov širjenja covida-19 v Sloveniji.  

Eden od ciljev dneva dejavnosti je bil tudi, da bi učenci v poplavi vseh informacij s svojim znanjem znali presoditi, kaj je res in kaj ne, in da bi bili pri posredovanju informacij tudi sami pozorni na to, da so slednje preverjene, resnične in dobro argumentirane.  

In kaj pravijo mlade znanstvenice?