V četrtek, 16. 1. 2020, so se učenci 1. a–razreda pridružili učencem 3. a pri skupni uri spoznavanja okolja. Prvošolci so namreč ob zaključku štirinajstdnevnega spoznavanja snovi (ter neutrudnega vsakodnevnega eksperimentiranja) tretješolcem predstavili poskus. Le-tega so skrbno načrtovali, v zvezek narisali potek ter pripravili vse potrebne snovi in pripomočke. Odločali so se lahko med vrsto poskusov, ki so jih predhodno izvajali pri pouku ali pa so se na poskus pripravili doma ter izvedli popolnoma drugačnega, novega. Tako je bilo seveda zanimivejše!
Tudi tretješolci niso imeli enostavne naloge, bili so dobri pomočniki. Najprej so se s prvošolci pogovorili o različnih snoveh (trdih, sipkih ali tekočih). Učiteljice so jim pripravile vprašalnik, v katerega so skrbno beležili vse, kar so se s prvošolci pomenili. Nato pa so pomagali prvošolcem izvesti poskus. Kar nekaj tretješolcev pa se je tudi samih preizkusilo v eksperimentiranju, saj je to res zabavno!
Skupaj so po končanem delu vse pospravili in nekaterim je ostalo še nekaj trenutkov za druženje Vsi učenci so razpoložljivi čas prav odgovorno izkoristili. Tretješolci so prvošolcem razkazali svoje »težke« delovne zvezke, prvošolci pa so jim lahko zastavljali različna vprašanja. Čas je prehitro minil in dogovorili so se, da se kmalu zopet združijo ter se skupaj naučijo novih reči. Morda pa takrat pouk prevzamejo tretješolci, kdo ve?