Zadnji delovni dan Tedna otroka, 5. 10. 2018, so učenci 1. a in 4. a skupaj preživeli šolsko uro. Učenci 4. a so namreč obiskali prvošolčke.
Na obisk so se dobro pripravili in prvošolcem izdelali darila. Iz tulcev in barvnega papirja so izdelali ježke, sovice, žabice, metulje, hobotnice …, nekateri pa so izdelali kazalke, igre in drugo.
Domišljija je prišla do izraza, natančnost pri striženju, lepljenju in barvanju pa je dala lepe rezultate.
Obisk so prvošolci pričakali v krogu, svoje stole in mize pa so prepustili četrtošolcem, ki so se tako lahko spomnili tudi svojih prvih šolskih dni.
Četrtošolci so povedali, da so prišli na obisk, da bi prvošolce bolje spoznali in jih vprašali, kako se počutijo na šoli. Eden od učencev je povedal, da so se za obisk odločili tudi zato, ker poteka Teden otroka, hkrati pa jih je povabil, da se lahko prvošolci obrnejo na četrtošolce, če bodo kdaj v težavah ali v zadregi, saj jim bodo priskočili na pomoč.
Po manjši začetni zadregi je pogovor med mlajšimi in starejšimi stekel, prav tako pa tudi delo, ki sta ga predstavili učiteljica ga. Špela Meglič in vzgojiteljica ga. Sabina Bauer. Skupaj so izdelali vozilo.
Ustvarjanje, sodelovanje, pogovarjanje
Kaj je nastalo?
Učiteljice in učenci so skupaj uspešno sledili letošnji temi Tedna otroka — kvalitetno preživljanje prostega časa. To je tisti čas, ko se otroci „družijo s prijatelji in razvijajo svoje socialne kompetence, pridobivajo izkušnje iz sveta okoli njih …”, kot so zapisali na spletni strani Zveze prijateljev mladine Slovenije (http://www.zpms.si/programi-in-projekti/teden-otroka/).