PRIJATELJI 2. a

Kot uvod v temo »prijateljstvo« je vsak od učencev na list zapisal ime prijatelja. Na drugo stran listka je napisal, kaj ceni oz. katere lastnosti so mu pri prijatelju všeč.  Lastnosti dobrih prijateljev so prebrali na glas in tako dobili »sestavine« prijateljstva.

Pri prirejeni igri »skriti prijatelj« je vsak izžrebal listek z imenom sošolca. Napisal je tri njegove dobre. Svoje zapise so učenci glasno prebrali.

Ugotovili so, da se ob pohvali vsak dobro počuti, seveda v primeru, da je slednja iskrena.

 

Pri igri resnica ali izziv so učenci zelo uživali. Večinoma so se odločili za izzive, ki so jih uspešno opravili. Kasneje so povedali, da je težje povedati resnico, v nekaterih primerih jo je tudi težko sprejeti. Ugotovitev je bila dobro izhodišče za pogovor o ustreznem izražanju mnenja, medosebni komunikaciji in sprejemanju informacij.

 

(Skupno 7 obiskov, današnjih obiskov 1)