PRIJATELJI 8. b

Učenci so v petih skupinah iskali »sestavine« dobrega prijatelja. Vsaka skupina je na samolepilne listke zapisala tri izbrane lastnosti. Izkazalo se je, da se izbire »sestavin« po skupinah precej ujemajo. Ker sta bili zabava in zaupanje najbolj pogosto izbrani »sestavini« (izbrale sta ju kar štiri skupine), je na koncu pogovor stekel predvsem o njiju.

Vsak učenec je dobil tri kartice v barvah semaforja. Razredničarka je prebrala dvanajst trditev o prijateljstvu. Učenci so z dvigom kartice ustrezne barve sproti izrazili svoje mnenje o trditvah. Najbolj enotni so bili pri trditvi št. 5 (Včasih narediš prijatelju uslugo, če poveš njegovim staršem, da dela neumnosti.), ko so vsi uporabili rdečo kartico. Največ vznemirjenja sta povzročili trditvi št. 10 (Med fantom in dekletom ne more biti prijateljstva) in 12 (Če se družiš z vsemi sošolci, se lahko zgodi, da bo tvoj prijatelj prizadet in užaljen). Učenci so imeli pri vsaki trditvi možnost pojasniti svoje mnenje. Naloga je bila sklenjena s kratko refleksijo.

(Skupno 10 obiskov, današnjih obiskov 1)