PRIJATELJI 1. b

Pri igri bingo so učenci izbirali različne taktike: nekateri so poiskali sošolca in ga vprašali, katera sličica velja zanj, spet drugi pa so si izbrali sličico (npr. rad kolesarim) in poiskali sošolca, ki rad kolesari.

Kmalu so ugotovili, da ima igra večji učinek, če pri njej ne tekmujejo med seboj, pač pa v miru poiščejo sošolca, ki ustreza opisu. Pri tem so zelo uživali. Vsem je uspelo tabelo izpolniti, med seboj so sodelovali.

Nato so se razdelili v 5 skupin in skušali samostojno napisati pesem o prijateljstvu. Iz zapisov so kasneje izbirali besede oz. verze in jih ob pomoči učiteljic sestavili v skupno pesem.

 

 

 

ZAKAJ IMAM RAD PRIJATELJA?

 

ZAKAJ IMAM RAD PRIJATELJA?

KER SE Z NJIM IGRAM,

KER MI KAJ POSODI

IN KER Z NJIM PRAZNUJEM ROJSTNI DAN.

 

KER SE DRUŽIVA, IGRAVA,

POJEVA IN KLEPETAVA.

 

V ŠOLI SVA VEDNO SKUPAJ,

V ISTI KLOPI SEDIVA

IN SE SKUPAJ UČIVA.

 

ČE SEM V STISKI, MI VSAKIČ POMAGA:

HEJ PRIJATELJ,

MOJ PRIJATELJ,

1, 2, 3 OBJAMEMO SE VSI.

 

Pri izbiri sestavin prijateljstva so se v več skupinah ponovili odgovori, da pravi prijatelj govori resnico, te spoštuje in je prijazen. Pri sestavinah, ki so jih dodali sami, pa so bili pogosti odgovori, da te prijatelj povabi na rojstni dan, ti posoja stvari in je dobrosrčen.

 

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)