Pri matematiki se osmošolci (na daljavo) učijo različnih načinov prikazovanja medsebojno odvisnih količin. S tabelo in z grafom so prikazali, kako se širi število ljudi, okuženih s koronavirusom, v Sloveniji.
Tabela 1: Število okuženih s koronavirusom v Sloveniji
Graf 1: Število okuženih s koronavirusom v Sloveniji
Podatki so zastrašujoči! Pri datumu 24. 3. so učenci raje prenehali s prikazom, saj višine stolpcev še kar naraščajo.
Na hitrost širjenja koronavirusa pomembno vpliva, kako dosledno upoštevamo vse predpise. Zato je učencem OŠ Prule zelo jasno: treba je vztrajati doma.
In kaj počnejo osmošolci, ko so zaprti v svojih domovih?
Pridno se učijo. Graf 2 prikazuje, koliko ur dnevno porabijo za učenje na daljavo.
Graf 2: Koliko ur dnevno porabijo osmošolci za učenje na daljavo
Kot je razvidno z grafa 2, se njihovi podatki precej razlikujejo: eni se učijo več, drugi manj.
Vsem pa je skupno, da že pošteno pogrešajo svoje sošolce.
Poleg sošolcev pogrešajo še treninge, zabavo, celo šolo, stare starše in drugo.
Graf 3: Kaj osmošolci v teh dneh najbolj pogrešajo
V času bivanja na domu si najraje dopisujejo s prijatelji, igrajo računalniške igrice, gledajo televizijo, poslušajo glasbo in berejo knjige.
Graf 4: Kaj osmošolci v teh dneh najraje počnejo
Pri izbirnem predmetu šolsko novinarstvo pa so morali učenci narediti kratek intervju o tem, kako te dni preživljajo njihovi najbližji. Lina Pušenjak Klemenc iz 7. a je intervjuvala svojo mami, ki dela v zdravstvu in svoje delo težko opravlja na daljavo. V intervjuju izvemo, kako lahko delujemo preventivno in kako lahko pomagajo otroci, da je tudi njihovim staršem v teh dneh lažje.
Osmošolci morajo podatke tudi ustrezno interpretirati. In kakšen sklep sledi iz zapisanega in slišanega?
Nujno je treba upoštevati navodila in ostati doma. S tem bomo preprečili še hitrejše širjenje virusa. Čeprav se včasih zdi, da nam je težko; smo vsega naveličani; se smilimo sami sebi; je prav, da se vsaj zdaj zavemo: lahko smo srečni, ker smo zdravi. Ko bomo ponovno prišli v šolo, bomo morda vsaj kakšen teden znali ceniti učitelje in pouk v živo in bili hvaležni za vse, kar se nam je doslej zdelo samoumevno.