PO POTEH UMETNOSTI

V ponedeljek, 20. 4. 2020, so imeli učenci od 6. do 9. razreda kulturni dan Po poteh umetnosti, ki je bil za vse nekaj posebnega in edinstvenega, saj so ga v okviru šole na daljavo izvedli kar doma. Na voljo so imeli cel dan in vsak si je sam izbral, kdaj bo kakšno aktivnost izvedel. K aktivnemu sodelovanju so bili vabljeni tudi ostali družinski člani.

Vsebina kulturnega dne je zaradi same rdeče niti zajemala pet dejavnosti, ki so bile povezane z različnimi vrstami umetnosti. Obvezna naloga vsakega učenca je bila praktično likovno ustvarjanje po reprodukcijah svetovnih likovnih umetnikov, potem pa so imeli na izbiro še štiri različne aktivnosti, ki so si jih izbrali glede na lastne želje, interes in razpoložljivi čas.

Iz svojega udobnega domačega fotelja so se lahko sprehodili po svetovno znanih muzejih in galerijah, ki so v teh časih odprli svoja virtualna vrata bogastva umetniških del bolj ali manj znanih svetovnih likovnih ustvarjalcev. Nekateri učenci so sporočili, da so v določenih muzejih in galerijah že bili, a da je interaktivni pogled precej drugačen od resničnega ogleda del, zlasti impozantnih prostorskih mojstrovin.

Množica učencev se je z velikimi veseljem in radovednostjo preizkusila v vlogi likovnih detektivov. Po devetih namigih so uspešno ugotovili, katerega likovnega umetnika in njegovo sliko so iskali.

Nekateri učenci so si skupaj z brati in sestrami ali pa kar celo družino ogledali tudi predlagane animirane filme. V večini so sporočila zgodb teh animacij pustila različne odzive pri gledalcih, kar je bil tudi namen. Vsem pa so bile všeč animacije kot drugačen način likovnega izražanja v povezavi s filmom.

Za sodelovanje na kakšnem izmed razpisanih likovnih natečajev pa so se odločili tisti učenci, ki tudi sicer v svojem prostem času zelo radi likovno ustvarjajo. Učenci 8. razredov pa bodo v okviru rednih nalog pri pouku likovne umetnosti sodelovali na razpisanem natečaju MGLC.

V okviru praktičnega likovnega ustvarjanja so si učenci na spletni strani  izbrali svojo najljubšo barvo in izmed vseh možnih likovnih del svetovno znanih likovnih umetnikov izbrali tisto likovno delo, ki jih je najbolj prepričalo zaradi barv, motiva, kompozicije, načina slikanja …

O izbranem likovnem delu in avtorju so zapisali tudi nekaj podatkov in odgovorili še na dve vprašanji in tako utemeljili, zakaj jim je bilo izbrano delo všeč in kakšno razpoloženje vidijo v njem. Nato so se lotili še likovnega poustvarjanja tega dela z materiali in pripomočki, ki so jih našli doma v stanovanju, na vrtu ali v bližnji okolici, saj je ves likovni material ostal v šoli.

Učenci so tudi tokrat izkazali svojo iznajdljivost in ustvarjalnost pri izbiri materiala, pri samem slikanju, risanju in oblikovanju pa jim je uspelo ustvariti zanimiva in raznolika likovna dela.

Galerijo nastalih likovnih izdelkov si lahko s klikom na posamezen razred ogledate na TEM MESTU.

Kulturni dan je potekal v želji po zanimivih odkritjih, po bogatem ustvarjalnem izražanju in tudi v želji po veselem, sproščenem in poučnem druženju.