TEDEN OTROKA V PODALJŠANEM BIVANJU

Ob Tednu otroka so se učenci udeležili različnih delavnic v podaljšanem bivanju.

V 1. a so učenci z učiteljico Tino Praznik ustvarjali družabne igre. Imeli so veliko idej za izdelavo. Igre so ob koncu tudi preizkusili in bile so jim zelo všeč.

Učenci v 1. b so z učiteljico Heleno Vesel ob pogledu skozi okno učilnice opazili, da so listi dreves že obarvani v najrazličnejše barve. Te se prelivajo tako slikovito, kot da bi jih slikar namešal s čopičem v svoji barvni paleti. Odločili so se, da bodo to jesensko čarovnijo preslikali na risalne liste. Zavihali so rokave, namešali barve in upodobili jesenska drevesa kar s pomočjo svojih dlani in prstnih odtisov.  

 

Z učiteljico Sandro Šeme so učenci 1. c iz blaga izdelali perlice. Perlice so nanizali na trak in si naredili zapestnico ali ogrlico.  

Ker se učenci 2. a zelo radi igrajo, so z učiteljico Ireno Goričanec izdelali gugalne konjičke iz papirnatih krožnikov in barvnega papirja. Komaj so čakali, da so jih lahko preizkusili.

V 2. b so učenci z učiteljico Marijo Perdih šivali igrače. Iz blaga so izrezali obliko živali, na obraz so ji prišili gumbe za oči in dodali košček filca za kljun ali smrček. Iz volne so izdelali noge in nato napolnili sešito igračo. 

 

V 3. a so se učenci z učiteljico Andrejo Kovačić posvetili stvarem, ki jih imajo radi. V roke so prijeli barvice, flomastre in papir. Narisali so avtoportret in poleg še stvari, ki jih vsakodnevno razveseljujejo in jim lepšajo jesenske dni. 

V 3. c so učenci z učiteljico Mirjam Grad pletli zapestnice in obeske prijateljstva. V manjših skupinicah so se naučili pravilnega načina prepletanja vrvic in kmalu so začele nastajati zapestnice in obeski. Ob prepletanju vrvic so spoznali, da ima učenje pravilnega vzorca veliko skupnega tudi s spletanjem novih prijateljstev. Natančno morajo upoštevati pravila pri prepletanju vrvic in se držati dogovorov, če želijo, da njihova prijateljstva trajajo.

Spoznali so, da morajo tudi, ko bi najraje kar obupali, vztrajati! Drugače ne bi nikoli vedeli, kako čudovito zapestnico ali prijateljstvo lahko spletejo skupaj.   

Učenci 4. a so z učiteljico Suzano Bunderšek izdelovali jesenske mandale. V okroglo ploščo iz modelirne mase so odtisnili želod, žir ali oreh, nekaj pa se jih je odločilo, da bodo jesenski plodovi ostali kar v mandali. Nastale so zares lepe jesenske umetnine.  

Učenki sta ponosno pokazali svoji mandali 

 Ob Tednu otroka so imeli učenci 4. b malo drugačno “domačo nalogo”. Namesto računanja in pisanja so z učiteljico Majo Prebil pletli zapestnice iz vrvic. Izdelovali so jih zase in za starše, niso pa pozabili niti razredničarke Petre Mrak. Izdelava ni bila pretežka, potrebovali so barvne vrvice, škarje, lepilni trak in spretne prstke. Zagotovo jih bodo še pletli.

Z učiteljico Rebeko Jeras so učenci v 4. c izvedli plesno delavnico. Naučili so se kratek plesni pozdrav, ki so ga izvajali le z nogami. Po tem pa so si učenci lahko še zaželeli nekaj glasbenih želja. Ob svojih najljubših pesmih so lahko tudi zapeli in zaplesali ter tako preživeli sproščeno in zabavno uro. 

Učenci 5. razreda so se z učiteljicama Katico Pantner in Vesno Ražman posvetili temi letošnjega Tedna otroka. Ogromno so se pogovarjali o tem, kako razrešiti razne konflikte, kako pristopiti k težavam, komu se zaupati. Ogledali so si tudi posnetke, ki prikazujejo, kako se odzvati v različnih situacijah.  

Nastali so izdelki, v katerih so učenci prikazali krovno temo letošnjega Tedna otroka®  ODGOVOR JE POGOVOR”.